Inzetbaarheid van dashboarden 

Dashboards kunnen binnen uw onderneming op verschillende manieren worden ingezet. Enerzijds biedt het overzicht binnen de interne werkomgeving en laat een dashboard in één oogopslag de stand van zaken zien. Uw werknemers zullen middels dashboards meer doelgericht te werk kunnen gaan en vanuit het management kan met dit overzicht snel bijgestuurd worden waar dit benodigd is.

Ook kunnen dashboards extern worden ingezet, bijvoorbeeld voor uw klanten of tussenpersonen. Middels koppelingen aan je interne systemen, kunnen deze externen een overzicht krijgen van bijvoorbeeld bestellingen of voorraden. Kortom; dashboards zullen zowel binnen uw interne werkomgeving als bij je externen zorgen voor meer overzicht, duidelijkheid en de mogelijkheid om snel te schakelen.

 

KPI’s als uitgangspunt

Werk je met verschillende systemen naast elkaar? Of heb je dusdanig veel data waardoor u het overzicht verliest? Breng al je waardevolle data samen in een op maat gemaakt dashboard. Door samenvoegen van datastromen uit uw systemen of juist het filteren van de meest belangrijke data, krijg je een overzichtelijke weergave van de stand van zaken. Aan de hand van de vastgelegde KPI’s kan je bijsturen waar nodig is of juist je interne processen efficiënter inrichting geven.


Kijk vrijblijvend naar je situatie
 

Benieuwd hoe een dashboard je waardevolle inzichten oplevert? Wij denken graag met je mee tijdens een kop koffie. We verwelkomen je graag op ons kantoor in Breda. Ons advies is geheel vrijblijvend.

 

Vul hieronder je gegevens in en dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.