Inzetbaarheid van dashboarden 

Dashboards kunnen binnen uw onderneming op verschillende manieren worden ingezet. Enerzijds biedt het overzicht binnen de interne werkomgeving en laat een dashboard in één oogopslag de stand van zaken zien. Uw werknemers zullen middels dashboards meer doelgericht te werk kunnen gaan en vanuit het management kan met dit overzicht snel bijgestuurd worden waar dit benodigd is.

Ook kunnen dashboards extern worden ingezet, bijvoorbeeld voor uw klanten of tussenpersonen. Middels koppelingen aan uw interne systemen, kunnen deze externen een overzicht krijgen van bijvoorbeeld bestellingen of voorraden. Kortom; dashboards zullen zowel binnen uw interne werkomgeving als bij uw externen zorgen voor meer overzicht, duidelijkheid en de mogelijkheid om snel te schakelen.

 

KPI’s als uitgangspunt

Werkt u met verschillende systemen naast elkaar? Of heeft u dusdanig veel data waardoor u het overzicht verliest? Breng al uw waardevolle data samen in een op maat gemaakt dashboard. Door samenvoegen van datastromen uit uw systemen of juist het filteren van de meest belangrijke data, krijgt u een overzichtelijke weergave van de stand van zaken. Aan de hand van de vastgelegde KPI’s kunt u bijsturen waar nodig is of juist uw interne processen efficiënter inrichting geven.

 

Kijk vrijblijvend naar uw situatie 

Benieuwd hoe een dashboard u waardevolle inzichten oplevert? Wij denken graag met u mee tijdens een kop koffie. We verwelkomen u graag op ons kantoor in hartje Breda. Ons advies is geheel vrijblijvend.